skip to Main Content

Klachtenregeling

Klachtenregeling Loug Warffum

We hopen en doen ons uiterste best ervoor te zorgen dat je tevreden bent over wat Loug Hogeland aanbiedt.

Soms zijn er toch klachten die je graag wilt bespreken of ben je misschien ontevreden over onze dienstverlening. Probeer dit eerst te bespreken met de betreffende medewerker of begeleider. Meestal zijn er op deze manier al heel veel zaken op te lossen. Wil of kun je dit niet? Dan kun je een klacht indienen.

Interne Klachtenfunctionaris

Je kunt je klacht ook indienen bij de klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal in eerste plaats goed naar je luisteren. Daarnaast zal zij ervoor zorgen dat jouw klacht bij de juiste persoon of personen terecht komt en dat de klacht wordt afgehandeld.

Externe Klachtenfunctionaris

Wil je graag dat er iemand meekijkt en meedenkt die niet bij Loug Warffum werkt? Dan kun je een klacht indienen bij Klachtenportaal zorg. Alle informatie die je hiervoor nodig hebt kun je ook krijgen van de klachten functionaris.

Klachtenfunctionaris:

Nienke Klunder
klachten@lougwarffum.nl

Extern een klacht melden:

Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt.

Back To Top